OUR BODIES GREW MUCH FASTER THAN OUR MINDS, BUT TOGETHER WE GOT GOOD AT STOPPING TIME..

Nu är jag tillbaka från Island, och jävlar vad bra vi har haft det. Min mamma tyckte förstås att det var lite jobbigt att dela hotelrum med mig eftersom jag varit så, jag citerar "äckligt pigg", varenda morgon.
Egentligen är jag inte alls pigg, det är bara en yrkesskada som jag inte kan bli kvitt. Att dra igång musik och hoppa upp och ner är det enda sättet för att jag överhuvudettaget ska kunna ta mig ur sängen.
Sanningen att säga, och med risk för att låta aningen suicidal, blir jag skitförbannad varje gång det går upp för mig att jag vaknat. Ja, iallafall när det inte är sommar.

Idag är jag i vilket fall som helst, och mot alla odds, pigg på riktigt. Jag är hög på livet, försökte jag förklara för min mamma när jag kom hem och började härja runt så att hon vaknade. Jag trodde faktiskt att hon skulle vara uppe redan och det hade hon visst tänkt också, om det inte hade varit så att hennes klocka fortfarande varit inställd på islänsk tid. Det var ganska skojjigt faktiskt.

Nu är jag hos Yohana och försöker dölja min sjukliga överskottsenergi genom att sitta framför datorn. För att slå ihjäl några minuter till får det bli en lista med saker som gör mig på bra humör.

"High on life list"
  • Människor jag tycker om
  • Frukost
  • Solsken
  • Människor som lyssnar när man pratar och faktiskt kommer ihåg vad man har sagt
  • Ost
  • Varma färger
  • Flygplansmat
  • Att skriva långa kom ihåg listor
  • Någon som lägger märke till de små detaljerna, tycker om dem, och berättar om dem
  • Musik
  • En dusch med varmvatten som aldrig tar slut
  • Raggsockor
  • Ögon som glittrar på det där sättet
  • Nerförsbackar
  • Fullständig tystnad
  • Saker som är rosa
LovE/ joss

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är inte den uppmärksammaste jag har träffat, anledning att jag säger det är att jag hittade din sladd till kameran (du vet den som var borta) efter ca 17,8 sekunders letande, om ens de. Men du får för i djävulen inte ta bort några bilder från Island för då kommer jag sjunga min version av Hero för dig resten av ditt liv! kan du inte lägga in dom i Yohannas dator så länge eller nått?

Okej ja kanske ringer nån dag annars får du ha de så bra syster <3

2010-01-06 @ 23:04:55
Postat av: josse

Lillasyster, du är ju för jävla bra. Jag lovar dyrt och heligt att inte ta bort en endaste liten bild. Jag vill ju inte gärna dö i förtid, och jag blir verkligen självmordsbenägen av dendär sången. Don't worry.



lovelove

2010-01-07 @ 11:32:42
Postat av: Julia

Okej brabra. För jag känner på mig att jag fick till ett antal mästerverk ;)

Nä de vore ju tråkigt. Och i händelse av att de behövs så har jag fler på mitt lager, Endelss love och my heart will go on tror jag skulle göra sig bra, don't you think?



Du får i allfall ha de så jättebra och var rädd om dig. vi ses snart :) puss puss älskar dig!

2010-01-07 @ 18:47:04
Postat av: joss

Hahaha. Du det skulle verkligen vara den definitiva dödsstöten. Nästan så jag överväger att lämna kameran hemma :P



Annars behöver du inte oroa dej. Jag kan slåss och tänker dessutom ha långkalsoner på mig :D



älskar dejj<3

2010-01-08 @ 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0