EVEN WHEN I DREAM OF YOU, THE SWEETEST DREAM WOULD NEVER DO, I'D STILL MISS YOU BABE, AND I DON'T WANNA MISS A THING...

Söndag idag.

Igår hade vi Mammas bror och hans tjej här på middag, det var himla trevligt och jag tror att jag åt ungefär tre gånger min egna kroppsvikt. Efter några timmar fick jag ett litet ryck, eftersom jag hade ägnat mig åt att tänka för mycket, och ville helst bara sätta mig i mammas knä och gråta, som om jag var fem år igen och precis hade ramlat, tappat ut allt mitt lördagsgodis och skrapat knäna i gruset, men det var inte riktigt läge för det.

Vid halv ett ungefär fick jag för mig att lifta med Tomas och Camilla in till Kalmar för att hälsa på min Veronica.
Vi hängde uppe halva natten och pratade om, inte allt mellan himmel och jord, för det hinner man inte på en halv natt, men iallafall om allt mellan skola och telefonsex.

Är det verkligen så att sanningen kommer fram när man är full, undrade jag. För min egna del är det så, men människor är ju som bekant olika. Egentligen inte alls så olika och förbannat unika som många vill tro förstås, med det tillhör en helt annan historia.
Jaja. Det viktiga är att jag var på väldigt mycket bättre humör när jag åkte hem i morse och hela veckan som kommer är fullbokad av massa saker som är bra. Det är bra och allt blir bra.

Om en inte allt för lång stund ska jag väl ge mig på "projekt sova". Imorgon ska jag nämligen åka med Malin till Målerås för att agera barnvakt medan hon jobbar.

lovEE/ joss

Kommentarer
Postat av: malin

Tack tack :) de gillar vi

2010-01-18 @ 07:56:22
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: amila

Jag saknar dig!a

2010-01-18 @ 13:26:49
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0