BUT RIGHT NOW, EVERYTHING IS TURNING BLUE, AND RIGHT NOW THE SUN IS TRYING TO KILL THE MOON, AND RIGHT NOW I WISH I COULD FOLLOW YOU TO THE SHORES OF FREEDOM...


Det hette att jag tittade på Tv med föräldrarna, men egentligen så sov jag bort större delen av programmet och nu sitter jag här och studsar upp och ner.

Dålig på att blogga har jag varit och inte vet jag i vilken ände jag ska börja. Jag har tjatat och kämpat stenhårt för att försöka övertyga Kim om att 2010 skulle bli bästa året. Hittills har det varit, ja, ord någon? Nej, det är helt enkelt för mycket.
På ett bra sätt då alltså.
Jag fortsätter nog vara dålig på att blogga någon dag till.

lovEe/ josse


 

 


Kommentarer
Postat av: Kimpan

Haha vad tusan?! Vet inte hur jag ska tolka detta. Du får mig att framstå som en gammal tjurig gubbe på över hunnra år som vägrar lyssna. Men det är väl det jag är, varför fly från sanningen. :) Men som du säger, 2010 kommer bli det bästa året! Jag behöver bara lite tid för omstarten. ;) Puss

2010-01-14 @ 10:03:14
URL: http://www.kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0