YOU CUT ME OPEN AND I KEEP BLEEDING, KEEP, KEEP BLEEDING LOVE..

Jag brukar inte direkt vara snygg på morgonen, men idag tror jag nog att jag har 
slagit nytt personligt rekord. Jag ser ut som att jag ska dö vilken minut som helst
och det känns som att jag kommer att göra det också. Att må som man förtjänar
heter det visst.

Om ganska exakt tio timmar ska jag vara pigg,sminkad, full och sitta i en taxi på
väg in mot stan tillsammans med Sandra och Yohana. I skrivande stund har jag väldigt
svårt att se hur det ska gå till.


På anslagstavlan i min korridor sitter en lapp med nummer till jourhavande kompis.
Inför ikväll ska jag förbereda mig genom att spara det, dra ur internetsladden och
sätta cement i hålet.

Om någon frågar är jag bara 20. Nej förresten, 19 låter ännu
bättre.


lovEE/jossE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0