WE LISTENED TO IT TWICE 'CAUSE THE DJ WAS ASLEEP...

I dag var vädret åtminstone inte outhärdligt, så jag tog bussen in till stan. Väl där promenerade jag upp och ner på varenda gata jag kunde hitta, för att försöka orientera mig lite och kolla läget i största allmänhet.

Om jag kommer ha någon nytta av det tills nästa gång jag kommer dit är förstås tveksamt. Säkert kommer jag att vara lika nollad som idag, men jag försökte ju i allafall.

Det är bra ändå. Jag är helt klart en sån där "rastlös själ", men tack vare min medfödda senildemens kan jag simma i samma skål ganska länge utan att bli uttråkad.

Efter orienteringsprojektet var jag runt på lite museér, la ner min tvärtemot-katt-och-råtta-lek genom att hämta ut mitt pass, köpte lite nytt smink och var stolt över mig själv för att jag lyckades avhålla mig från att köpa den där vibrerande mascaran från tv-reklamen. Med nöd och näppe, ska det kanske tilläggas, but still.

Alldeles snart ska jag ut och leta reda på en postlåda, sedan gå hem och laga till någon kulinarisk senstation, jaa eller typ snabbmakaroner. Detaljer, detaljer.

lovE/ joss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0