SOMETIMES I WISH THAT I COULD FREEZE THE PICTURE AND SAVE IT FROM THE FUNNY TRICKS OF TIME, SLIPPING THROUGH MY FINGERS, SLIPPING THROUGH MY FINGERS ALL THE TIME..

Då var det onsdag.
Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med idag, eftersom jag redan har gjort allt jag borde och lite till.

Om gubben Gud vill, så blir det en liten tur in till stan sedan, men än så länge har jag inte sett några tecken på att det blir så. Egentligen tror jag inte på Gud, eftersom, äsch, det ska vi inte prata om här, men min poäng är, att jag har gett honom dagen på sig att bevisa att jag kanske borde tänka om.

Folk tror typ inte på Gud nu för tiden, så man tycker ju att han borde finna ett visst intresse i att värva nya anhängare. Kanske har han gjort en felaktig tolking av det där med "evigt liv", tror att han redan har sitt på det torra och inte behöver anstränga sig ett skit?

Annars blir det nog en bra helg iallafall, eftersom det finns en plan B, som går ut på att Yohana och Sandra kommer hit och hälsar på mig. Det gillar vi.

På tal om ingenting så träffade jag en kille i mitt kök igår och efter en stund kom vi fram till att vi var lika gamla och dessutom hade gått på Åkrahäll samtidigt i tre år. Den stora världen är så liten och man går inte säker någonstans, men det var förstås ingen nyhet.

Kanske ska jag gå och kolla om bildsalen är ledig så jag kan hänga där resten av dagen och hamna ytterligare några ljusår före i planeringen?

Lärare: Hur tycker du att det går för dej hittills?
Jag: Ehhh, ja.
Lärare: Nej men då svarar jag åt dej, det går jättebra!

Jaa, helvete. För en gångs skull går saker och ting faktiskt min väg. Det är ju kul med omväxling.

LovEe// josss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker iofs att plan B verkar vara lite bättre än plan A :p haha älskar dej

2010-02-10 @ 14:25:20
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är glad att du är glad. Men jag saknar dig lite här hemma. Inte lika kul att kolla madicken ensam..

2010-02-10 @ 20:58:49
Postat av: Kimpan

Vart har du tagit vägen Joss?!?!??!+111+11 Saknar min mitt-i-natten-chat-kompis jue!!! <3<3

2010-02-10 @ 21:01:01
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0