SO RATHER THAN HOLD ON TO A BROKEN DREAM, I'LL JUST HOLD ON TO LOVE, AND I COULD FIND A WAY TO MAKE IT..

Jag har gul målarfärg i hela håret.
Att kunna ta komplimanger är en konst i sig.

Jag har precis slutat skolan och ska snart ge mig ut på "expedition handla mat", men det är så förbannat oinspirerande att gå ut när det snöar, så jag väljer att skjuta på det en liten stund till.
Hade lite planer på att åka och hämta mitt pass också, men det får nog vänta till imorgon, eller en annan dag. Särskilt bråttom är det inte och dessutom känns det på något sätt som att jag får hämnas lite, genom att inte hämta det.

Självklart så skiter de i vilket, men det känns bra iallafall.

lovEE/ joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0