BABY I KNOW IT AIN'T EASY WHEN YOUR SOUL CRIES OUT FOR A HIGHER GROUND...

Onsdag.

Min lillasyster berättade för mig, lite sådär apropå ingenting att :"Det bästa sättet att komma över någon är att lägga sig under någon annan". Vi åt frukost och diskuterade för- respektive nackdelar med statligt ägda bordeller. Vi fixade stallet samtidigt som vi sjöng "What's the point" och "Ding dong merrily on high" i munnen på varandra, så högt och falskt vi någonsin kunde.

Vidare upplyste min kära syster mig om att jag lockade fram det värsta ur henne. "Jag kan ju bete mig normalt när jag pratar med människor" förklarade hon. När hon pratar med människor. "Vad är i så fall jag för något?",ville jag veta då, men det hade hon inget bra svar på.

Det ramlade ner femton kilo snö från ett träd, rakt ner i hennes jacka. Vi har bränt en plåt med pepparkakor.
Jag har saknat min lillasyster.

lovEE/ joss


Kommentarer
Postat av: lillasyster

och jag har saknat dig!(Och fast du inte är en människa)och fast jag kanske inte alltid visar det så tydlig som jag borde, så älskar jag dig över allt annat!

2010-12-09 @ 20:29:42
Postat av: Anonym

Je m'inventerai reine pour que tu me retiennes

Je me ferai nouvelle pour que le feu reprenne

Je deviendrai ces autres qui te donnent du plaisir

Vos jeux seront les nôtres, si tel est ton désir

2010-12-09 @ 23:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0