SEE YOU'RE NOT WHAT I EXPECTED BUT YOU'RE THE ONLY ONE WHO KNOWS HOW TO HANDLE ME AND YOUR SUCH A GREAT KISSER...

Vad är folks jävla problem? Varför är de inte vakna och håller mig sällskap när jag behöver det?
För att inte riskera att hamna i onåd hos någon, vill jag förtydliga att ovanstående frågeställning inte på något sätt är en pik riktad till någon specifik person. Människor som har ett liv, saker att göra och tider att passa är naturligtvis ursäktade. Vad jag menar är att, någon, vem fan som helst (Nöden har ingen lag och jag är desperat) borde väl vara vaken?

Vart är alla retards som annars brukar stalka mig? Vart är alla som vill prata bilbyggen, gardiner, blommor och bin?
Vart är de som "gärna vill se mig dricka kaffe i webcam" ? Seri-fucking-öst, jag kan väl inte vara den enda människan på jorden (för jag känner alla människor på hela jorden) som är vaken?

Jag har bestämt mig för att bli klar med mitt collage innan jag går och lägger mig, och då är det så. Det går faktiskt framåt, men jag skulle som sagt behöva ett litet tecken på mänskilgt liv, så jag slipper sitta här och tvivla på om jag själv fortfarande lever eller inte. AHA-moment. Kanske är det för att jag inte gör det som ingen annan finns? En dag så vaknar man och upptäcker att man är död.

Jag har kaffekoppen och camen redo. Don't leave me hanging liksom!

love / joss


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är typ alltid vaken på nätterna också. Oftast i sängen försökandes att somna till tvn (vilket aldrig går) eller slösurfar runt på nätet. Det jag vill komma fram till är att du ALLTID kan MSNa eller ringa mig om du är socialt undernärd. Jag somnar sällan före 4 iaf. :P

2010-04-29 @ 15:42:26
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0