DON'T KNOW HOW I KNOW BUT I DO KNOW THAT THIS IS THE YEAR, THIS IS THE YEAR IT ALL WILL HAPPEN..

Min tunga har blivit för stor för att få plats i munnen känns det som. Undrar just vad det kan bero på?
Jag har träningsverk också. Anledningen till detta är dock inte så svår att räkna ut, då jag spenderade cirka tre timmar dansandes på en högtalare med tjejerna från korridoren i går natt.

Tänkte satsa på att vara vaken halva natten och plugga lite. Planera mitt liv försöker jag göra också, och det går väl lite sådär med den saken. Som om det inte vore komplicerat nog att få ihop det redan innan, så drar Gud igång en naturkatastrof också, bara för att jävlas lite extra. Ibland är det så sjukt lätt att hålla sig för skratt.

Men, nu ska vi inte vara sådana förstår ni. Hoppet är det sista som lämnar människan har jag hört. Det är 2010. Det är soligt på dagarna. Jag ska snart äta ost. Allt löser sig om man vill. Det finns bussar. Vadårå, 20 timmar är väl ingenting? tiden går fort när man har roligt.

Fantastiskt positiv inställning. Hoppas Kimpan är stolt.

loVEe/ joss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0