SO HOLD ON TO THE ONES WHO REALLY CARE. IN THE END THEY'LL BE THE ONLY ONES THERE. WHEN YOU GET OLD AND START LOSING YOUR HAIR, CAN YOU TELL ME WHO WILL STILL CARE?

Jag måste bli klar idag, jag kan inte leva såhär.
Joo, det kan jag visst, jag har aldrig trivts bättre, men folk undrar ju.

Jag hade planerat att bli klar redan igår, men det fattades lite bilder och så gjorde jag lite annat också. Jag hade till exempel djupa samtal med min syster på Msn halva natten. Hon är smart hon och det berättade jag för henne också. Det märks vem hon är släkt med.

lovEe/ joss


Kommentarer
Postat av: Julia

Din inteligens måste smitta av sig på någon ju ;D

2010-05-03 @ 16:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0