AND THE ROAD TRAVELS ON BUT I'M STILL NEAR YOU, IN MY LIFE, LIKE A SONG, I WILL STILL HEAR YOU..

Men om man ändå vill då?, frågade jag lite försiktigt. Det handlar inte alltid om vad du vill, ska jag berätta för dej!, Svarade Sandra, och så fick jag en lång moralpredikan. Jag bara älskar min Sandra. Människor som verkligen skulle göra vad som helst för en, de växer så att säga inte på träd.

Dagen har gått vansinnigt fort och varit precis lika vansinnigt händelselös. Jag får inte riktigt ihop den ekvationen, då tiden sägs gå fortare när man har roligt, men logik och sånt failar väl också lite då och då, antar jag. Lagen om det uteslutna tredje? Det är så logiskt, alla fattar utom du?

Har färgat håret, pluggat, varit på Ica och handlat deodorant, samt fått instruktioner i hur man hemmabygger en dildo av en sådan. Det är väl typ det.

Svt-play och sova? Ja, jag tror det.
Tristess och social undernäring har väl ingen dött av, men någon ska vara den första. Dumt att utmana ödet och så vidare.

lovEE / josse



Kommentarer
Postat av: Sandra

asså, jag borde åka till kristanstad och hålla reda på dej!

Det är jue liksom helt uppenbart att du inte kan göra det själv iaf!

2010-04-27 @ 17:01:01
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0