YOU'RE THE ONLY ONE WHO DRAGS ME KICKING AND SCREAMING THROUGH FAST DREAMS..

Kära vänner och annat löst folk som kan tänkas trilla in här, jag tänkte bara meddela att jag lyckats hålla mig på rätt sida om relingen även denna gången. Helgen har varit suverän och tog slut alldeles för fort.
Det var lite tomt utan Sandras mormor förstås. Speciellt framåt sju på morgonen, när det inte fanns någon som skickade sms för att påminna en om att det började bli dags att sova :P

Vi har festat och festat, sovit ibland, virrat runt i Helsingfors för att hitta frukost, dansat bort våra fötter, Sandra har knuffat och skällt ut en gubbe, vi har ätit massa mat, vi har raggat på 17åriga emobrudar, Sandra och Marie har fått men för livet, efter att ha sett några oldies som tydligen tyckte att det var bättre att ha sex med öppen hyttdörr, vi har lyssant på "Kristoffer spelar flipperspel" många, många gånger, vi har tagit massa snygga (?) kort. Tjejen som spelade i baren körde både Janis Joplin och the Dubliners och jäävlar va duktig hon var! Idol idol!

Kan inte alla vara snälla och skicka sina kort till mig nu? Jag hatar att inte ha någon kamera!
Dags att sova.

love/ Josse


Kommentarer
Postat av: Sandra

om du loggar in på msn nån j'vla gång kan jag skaicka dom :p

loooove

2009-09-28 @ 14:16:39
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Marie

och jag har inte dig på msn? [email protected] så får du mina med. ;) Tack för en superhärlig helg! <3

2009-09-29 @ 18:11:09
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0