WHEN YOU'RE AT THE END OF THE ROAD AND YOU LOST ALL SENSE OF CONTROL AND YOUR THOUGHTS HAVE TAKEN THEIR TOLL, WHEN YOUR MIND BREAKS THE SPIRIT OF YOUR SOUL...

Jaha. Ja.

Här sitter jag igen. Börjar leka med tanken på att gå och lägga mig, men det återstår lite mer nödvändigt ont innan jag kan göra allvar av tanken.
Har iallafall varit ganska effektiv med pluggandet de senaste dagarna.
Igår var jag uppe tidigt och läste tills jag hade fyrkantiga ögon, åkte runt stan för att posta paket åt mamma, var i Månsamåla några timmar och lyckades sedan efter noggrann vägbeskrivning av pappan, hitta någon smart genväg upp till Alstermo.

Jag hade lovat att titta till mormors och morfars katt och vattna lite blommor medans de är utomlands, så där har jag hängt inatt. Katten var ju inte överdrivet glad över att se mig och blommorna såg ganska levande ut, så jag grävde fram en gammal Bellmanskiva ur ett skåp och pulverkaffe ur ett annat och sedan blev det plugg halva natten.

Har pluggat idag med. Jobbat några timmar också. Imorgon flyttar jag. Strålande.

lovE/ joSSe

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha är kissen lika tjock :p

2009-10-01 @ 09:02:41
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: joss

Jaa, jag blev typ rädd för honom. Han morrade när han såg mig och jag tänkte shiiet om han sätter sig på mig så dör jag.. :P

2009-10-01 @ 10:20:53
Postat av: Marie

Månsamåla? haha, har aldrig hört talas om men det låter riktigt småländskt iaf. :P Snart flyttar du hit! Ring om du behöver flytthjälp! Med ut imorgon då? Puss

2009-10-01 @ 12:00:07
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0