I COULD STAY LOST IN THIS MOMENT FOREVER...

Då var man hemma. Borta bra men helt väck bäst. Eller hemma var det.
Idag var det lite skola och på grund av/tack vare dubbelbokning av vår lärare blev det inget mer av den varan denna veckan. Ska väl plugga lite, men annars bara ta det lugnt.

Imorgon ska jag till Växjö och träffa Bella och Alex, på torsdag ska jag in till Nybro och lämna en tavla, jag och Malin ska hälsa på Yohana, jag måste upp i lägenheten och tömma datorn på all min skit, På fredag blir det fest hos Linn, på lördag ska jag jobba. På söndag ska jag i allafall bara ta det lugnt.

Missa för allt i världen inte Idol ikväll!

lovE/joss



Kommentarer
Postat av: emelie

när ska vi måla då? =)

2009-09-16 @ 16:40:47
URL: http://boastblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0