NO MATTER WHICH WAY YOU GO, NO MATTER WHICH WAY YOU STAY...

Jag har fått svininfluensan. Eller nej, antagligen inte. Om man ska tro på allt man hör borde man förstås låsa in sig, sitta i ett badkar med alcogel och knapra all världens vitaminer dagarna i ända, men om jag får gissa, så tror jag att det är större risk att man blir överkörd, eller träffad av blixten. Hur som helst. Förkyld är jag, eller börjar bli. Jävla oflyt alltså. Jag har inte tid med sånt och sen är det ju aldrig kul att se ut som en rödgråten gammal pundare heller.

Imorgon blir det flytt på allvar. Planen var att börja redan i torsdags men det blev inte så. Hyresbolaget ringde vid elvatiden och undrade om jag tänkt flytta in samma dag. Jo, det hade jag ju planerat svarade jag. "Då har vi ett problem", sa hon, och jag förstod direkt att min mammas farhågor hade besannats. Killen som bodde där innan hade inte flyttat ut. Ingen är förvånad. Nej.

Min Emma är hemma och hälsar på och imorgon ska vi ut någonstans i Kalmar. Hon var och hälsade på mig en snabbis på jobbet idag och allt var som vanligt. Förmaningstal och i värsta fall utskällning. Är det inte regler för hur jag ska leva mitt singelliv så är det något annat. Idag var det bara en påminnelse av vad hon sagt under Malmöfestivalen, nämligen att jag ska gå till frisören medan jag fortfarande har något hår kvar. Det var väl lite drygt fyra år sedan sist. Jaja. Man gör för det mesta som Emma säger (?), men nu är hon borta alldeles för mycket för att kunna ha någon kontroll över om man följer sina regler eller inte. Även om hon kan gå en på nerverna ibland, så har jag saknat henne. Saknat någon som struntar i att ringa på dörren, utan bara sliter upp den och börjar skrika på en om allt och ingenting. <3

Det du inte gjorde idag behöver du inte göra om imorgon, Det man inte vet har man inte en aning om och det är som mörkast innan det blir helt svart. Nej fan, nu ska jag sova.

love/ Josse


Kommentarer
Postat av: Emelie

Var ska du flytta?

Jag kommer sakna min granne :'(

Eller.. gråta kommer jag väl inte göra,-> jag överdriver lite ibland när jag sitter och knappar på tangenterna ;)

2009-10-06 @ 09:15:52
URL: http://boastblogg.blogspot.com
Postat av: Emma

Ibland är det svårt att med ord förklara hur mycket man älskar någon, kanske visar jag det med mina små skrik ibland. Men vartenda ord kommer ifrån hjärtat! Och en sak ska ni veta att aldrig kommer jag kunna skrika ur mig all KÄRLEK TILL ER!!!!!! PUSSSSSSSSSSSSS PUSSSSSSSSSSS

2009-10-11 @ 17:32:40
Postat av: joss

Emma emma. Jag älskar dej, och jag vet att du skriker för att du älskar mig också. Faan, vad jag saknar dej!(och skrikandet)<3<3

2009-10-12 @ 17:22:44
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0