AND IF YOU WERE WITH ME TONIGHT, I'D SING TO YOU JUST ONE MORE TIME. A SONG FOR A HEART SO BIG, GOD COULDN'T LET IT LIVE..

Sådär.
Har slutat för idag och sitter på UB och lånar dator, så jag kan göra lite nytta.
När jag bara blivit kompis med CSN igen så ska jag se till att köpa mig en egen sådan. Det blir lite tomt och opraktiskt utan och förtillfället fungerar inte Tv:n heller. Den enda kanalen man får in är den som sänder barnprogram 06.00- 18.00 och därefter är kunskapskanalen 18.00- 01.00, och alltsammans genom ett svagt skimmer av myrornas krig.
Säkert behöver man någon jävla sladd någonstans, men vad vet jag om sånt?
Jag hoppas att kusin Kim ska kunna hjälpa mig när han kommer förbi i veckan.
Pengar, pengar pengar. Livet är en hora, och jag är pank.

Idag var det alltså möte nummer ett inför en månad av grupparbete. Jag hatar grupparbete, men tror nog att det bortsett från detta ofrånkommliga fakta, kommer att bli ganska bra. Så bra det kan ,med tanke på omständigheterna helt enkelt. Böckerna är för en gångs skull på svenska och ingen i min grupp säger något. Saken är den att ju större självförtroende och ju större plats männsikorna jag måste jobba med tar, desto mer förminskar jag mig själv och vice versa. Får se hur det går. I vanliga fall har jag gett upp allt hopp redan innan det hunnit börja.
Nej, nu ska jag göra det jag ska. Först ska jag bara komma underfund med vad det var för något, men sen så.

Love// josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0