BABY HOW I WISH YOU HAD'NT HELD ME ALL THOSE LONLEY, LONLEY NIGHTS..

Yes! Lyckligtvis har man kompisar som drar upp en när man är påväg att fastna i alkisträsket. Ska alldeles snart få på mig en bättre outfit och sedan smita hem till Katta. Det är inte särskilt långt att gå och med tanke på att vi tvättade trehundrafemtioelvatusenåttahundratjugosju maskiner igår ska väl detdär med outfit inte heller vara något större bekymmer, men jag är ju inte direkt känd för att vara snabb och just idag känns det inte som att det är läge för några radikala beteendeförändringar så jag ska sitta fast framför datorn en liten stund till innan jag orkar ta tag i verkligheten.



love/ josS


Kommentarer
Postat av: Peter

Kul att du gillar bloggen. Hoppas den kan ge lite matinspiration. Ha en bra helg!

2009-05-22 @ 23:32:33
URL: http://www.smakligtochgott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0