THAT LUCKY OLD SUN GOT NOTHING TO DO, BUT ROLL AROUND HEAVEN ALL DAY...

Jaha.
Idag var det dags för skola igen och vid tre skulle jag och Bella ta tåget hem. Trodde vi.
Det började med att tåget skulle vara tre minuter sent, för att sedan bli inställt helt. Kvart i fyra skulle nästa tåg gå, och i högtalarna förklarade de för oss att även det tåget skulle bli sju minuter sent. Efter sju minuter och sedan ytterligare fyrtiofem, stod vi fortfarande på perrongen och väntade. Jävla SJ! Ljuger så de tror sig själva gör de!

Tågvärden sprang runt för att kolla vart alla försenade människor skulle ta vägen, för att försöka få lite ordning i kaoset.
Tjuvlyssnat från sätet framför:

-Vart ska du åka?
-Kalmar
-Ska du vidare därifrån?
-Bara hem till min lägenhet hade jag tänkt
- Och dit tar du dig?
-Ja, det tror jag väl
-Då behöver jag inte oroa mig för dig menar jag?
-Det tycker jag nog att du ska, jag är förkyld, mår inte alls bra!
-??

lovEE//


Kommentarer
Postat av: amila

hahahhahahahahahahhaha sj tar fram det sämsta ur en ;)

2009-05-04 @ 23:06:38
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh knäppis, fatta vad jag saknar dej heela tiden!

2009-05-05 @ 10:05:33
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Virro

hahahahaha asbra konversation i tågsätet framför ;)

2009-05-05 @ 19:12:30
Postat av: Bella

hahaaaaa deet minns jag josse!!! det bästa ja hört på tåget på hela året typ. :P

2009-05-10 @ 17:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0