YOU LIE, IN MY FACE OF ALL PLACES, BUT I'VE GOT NO PROBLEM WITH THAT, REALLY..

Koncentrationsförmåga lika med noll. Jag är verkligen supersplittrad, lyckas inte uträtta någonting alls. Det är konstigt hur det kan svänga, från att ha varit motiverad att ta tag i saker, och ha uppgifter ganska klara för mig, till att vara rastlös, oförståend, för att inte säga näst intill hjärndöd. helvetesjävlafan.

På onsdag får man pengar, på fredag blir det Finlandsresa, nästa vecka har jag hört att det ska bli sol. Life goes on, jadå så är det faktiskt. Så skitsamma om jag är förvirringen personifierad just nu, idag kommer aldrig att hända igen. Imorgon är det tisdag . Det är tisdag på tisdag. Bara så att ni vet.

lovE//

Kommentarer
Postat av: maalin

TA DEJ I KRAGEN GULLUNGE

2009-03-23 @ 22:33:42
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0