YOU CAN LOSE SIGHT OF IT ALL AND THE DARKNESS THERE INSIDE YOU MAKE YOU FEEL SO SMALL....

Idag är idag är idag, det finns så mycket att säga och ingenting alls på samma gång, så vi struntar i det.

Det är "Svengelska" och min första reaktion när jag hörde låten var " Seriöst, va faan är dethär?".
Den hamnade trots det på mitt verklighetsskydd a.k.a. Mp3:n innan Finlandsresan och när den passerat genom hörlurarna några gånger var jag såld, kär och för evigt förlorad.

Ja, vad säger man? Här kommer det: Dålig musik när den är som allra bäst!

loVe// Josse


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja tycker den är bra faktiskt! dumma dej!!

2009-04-01 @ 11:55:28
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0