OH THIS TOWN, KILLS YOU WHEN YOU ARE YOUNG..

Igår var jag supereffektiv. Jag tror att det hade med solen att göra.

Var uppe tidigt, Bakade, handlade och städade.

Var ute i Gränöskogarna och hälsade på familjen.
Mamma hjälpte mig att baka Sandras tårta och sen åkte jag med pappa till Orrefors för att handla på tempo och lämna bilen på verkstan.
.
Det är efter att ha passerat Orreforsskylten som ens dialekt är bortom all räddning. I allafall om man frågar Daniel.
Personligen hade jag nog sagt att det är  Emmabodaskylten som gör det. men men.

Klockan är förmycket redan.
Det blir "barnkalas" idag. Jag har ganska exakt fyra timmar på mig att få ordning på mig själv, min lägehet och maten.

loVe / joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0