IT JUST TAKES SOME TIME, LITTLE GIRL YOU'RE IN THE MIDDLE OF THE RIDE..

Jag är på alldeles fantastiskt bra humör idag. Det finns inget i bakhuvudet som stör och jag är inte alls sådär splittrad som jag brukar vara. Caroline var snäll och hämtade mig i Torsås idag på morgonen och sen jag kom hem har jag varit superaktiv med både städningen och pluggandet.

Kimpan mådde inte så bra idag, kanske fick han min del av bakfyllan också? Stackarn.

I Fredags satt jag, Yohana och efter diverse påtryckningar, hot och tjat även Malin hemma hos mig. Vi drack vin, lyssnade på Irländsk punk och låtar om bomullsväxter och när vi fått nog av det blev det fest i det rosa huset på sveavägen.
Trevlig, trevligt.

Igår var det äntligen dags för Torsåsfesten. Jag sov bort den första halvan av dagen, hälsade på Linn en runda och vid kvart i fyra påbörjade jag evighetsresan mot allas vår världsmetropol. Väl där blev det guitarhero, musikvideor och massa prat om allt och inget. Vid två tror alla som gick då, att jag däckade. Det gjorde jag inte alls! Jag hade bara en tvåtimmars powernap, och vid fyra var jag back in the game, satte mig framför trummorna och höll igång ytterligare några timmar. In your face!

Mycket nice var det, och jag tror att jag talar för alla inblandade när jag säger att vi hoppas på en ny Torsåsfest :P

love// Joss




Kommentarer
Postat av: Kimpan

Ja, jag mådde ju inte prima direkt men jag kännde det att du skulle ju plugga och dona dagen efter så jag stal din baksmälla när du hade somnat. :P



Och det kan dröja ett tag innan det blir en ny Torsåsfest, min granne/fastighetsskötare var inte så glad på mig igår. :::

2009-03-16 @ 11:55:23
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com
Postat av: Sandra

ja var faktiskt inte heller bakis :p

2009-03-16 @ 14:26:44
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0