AND SHE WOULD HAVE BEEN A SWEETHEART BUT WITH PUNK ROCK MANNERS...

Nu har jag kommit hem och har precis varit duktig och börjat tvätta.
Jag vaknade tidigt, men lyckades ändå inte komma iväg särskilt tidigt. För det första var jag lat och när jag äntligen skärpt till mig ringde det från någon elgrej med "ett jättebra erbjudande", jag hade inte tid att lyssna och vet inte hur man säger nej, så jag sa, "ja visst det blir bra" direkt, men han tyckte tydligen att det var nödvändigt att rabbla hundrafemtio fördelar och avtalsregler och fan och hans moster iallafall. Jag lyssnade, fattade inte ett enda ord, sa "ja visst det blir bra" en gång till och sedan åkte jag till Orrefors.

Började med några koppar kaffe med tjejerna i baren, mellanlandade för att terrorisera Pontus i glassen och sen smet jag in på turistblåsningen för att kramas lite med Samantha och sen fastnade jag där och tittade på ganska länge.
När jag blev hungrig drog jag tillbaka till baren, gjorde lite mackor och tyckte att det kändes skumt att sitta "på andra sidan". Det dröjde förstås inte särskilt länge innan det ramlade in massa folk, så jag fick hoppa in på den sidan som jag är van vid.

Jag råkade dessutom boka in lite jobb imorgon. Inte mig emot såklart, jag har ändå inget bättre för mig, men min mamma suckade och tyckte att jag behövde vila någongång. De på Vårdcentralen tyckte inte heller att det var någon bra idé, när jag gick dit med min hand idag, efter Orreforsresan. De krävde med pincett, tog mystiska prover, packade in mig i bandage och skrev ut en tiodagars pencilinkur. Drygt!

Jag överväger att lägga mig i soffan och titta på Tv nu. Jag är egentligen alldeles för rastlös för att palla att bara ligga där, men försöka skadar väl inte?

Yes, det var det.
lovee/ joss


Kommentarer
Postat av: amila

love, när ses vi? jag saknar dig!

2009-07-22 @ 18:55:50
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Sandra

baby, vad händer imorgon??

2009-07-23 @ 11:34:59
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: joakim

jag tyckte faktiskt också att du borde vila när du e hemma. älskar dig puss

2009-07-23 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0