PEOPLE ARE LIKE SONGS, I SWEAR, SOME FOUND YOU AS A CHILD AND STILL, THEY'RE ALWAYS THERE..

Jag är så sämst på att uppdatera. Som om att någon bryr sig.
(Bara för att iaf få det att verka som att jag har något som kan kallas självdistans) :P
En sammanfattning av helgen får det bli, hur som helst.

På fredagen var jag stört trött och började powernappa redan vid sextiden. Om inte telefonen ringt hade powernappen antagligen bara fortsatt och fortsatt och när jag äntligern hade vaknat skulle det hunnit bli morgon till nästa dag.
Men nu ringde alltså telefonen och jag snubblade upp ur sängen, lyckades vakna till och tänkte att ut skulle jag verkligen inte, men vara lite social på förfest kunde jag gott vara. Förfest med Samantha, Hanna och Sandra, hemma hos Sandra blev det och så följde jag med till stationen och sa hejdå. Eftersom jag stod mitt i det allmänna kaoset på stationen frågade tågnissen något i stil med "ska du med eller ska du det inte?" och en impuls fick mig att säga ja och hoppa på.
Så kan det gå. Bebisvallen blev det och det var mkt nice, även om jag kände mig lite gammal för att vara där.

På lördagen vaknade jag ganska sent och vid tre kom familjen och plockade upp mig och så åkte vi till Madesjö för att titta när pojkvännerna spelade fotboll. Halva nöjet är förstås fikatraditionen. Minst halva nöjet, men i allafall.
Efter det blev det först förfest, sedan massa mat och bowling och grejjer på Harrys med Linn, Magdalena och Anna.
Jag hoppas att jag är hemma när det är dags nästa gång, för det var för bra för att bara vara en engångshändelse. :)
Blev glad när Kimpan och Sandra kom också. <3

På söndagen, det vill säga igår skulle kusin Kim ha nån spelning på Öland. Jag åkte för att plocka upp Samantha och efter några koppar kaffe kom vi både iväg och fram dit vi skulle. Vi hittade en bra parkering att bo på och hade lite förfest med oss själva och efter typ en timme ringde kusin och sa att det blev inställt, så vi fortsatte vår förfest i bilen,drack ur petflaskor, var fjorton igen, pratade och lyssnade på musik. Vid elvatiden liftade vi in till Borgholm. Vi hade sjukt flyt och behövde bara försöka i sådär två minuter innan vi blev upplockade. Efter ungefär dubbelt så mycket mat som vi egentligen orkade hamnade vi på puben med två B och hittade massa schyssta människor som vi hängde med resten av kvällen.

De var till och med så schyssta att de skjutsade oss tillbaka till våran parkering när stället hade stängt och när vi bytt lite Facebook och nummer och de hade åkt igen flyttade vi tillbaka in i bilen, hade efterfest, vände ut och in på oss själva och somnade någongång.

På vägen hem idag plockade vi upp Joakim, som varit på Strand. Samantha hade konsert för oss, och det var nästan så man blev tårögd. Om det berodde på den vackra sången eller på att trumhinnorna lossnade från sina fästen så att hjärnan kom i kläm kan däremot få vara osagt. :P

Annars har jag jobbat och sedan varit och ätit ute hos Yohana och Daniel med Anders, Carolin, Kim och John.
Jag har varit där många gånger, men idag fick jag akut hjärnstilletånd och fick ringa och fråga om vägen. Skrämmande.
Är det kanske åldern som börjar ta ut sin rätt?

Imorgon ska jag ta tag i allt såntdär som jag kunde gjort tidigare. Packa, måla klart, städa, ringa lite överallt och skriva några brev. På kvällen blir det visst fest igen och på onsdag åker jag.
Varför räcker tiden aldrig till? Om jag bara kunde få en ända dag till ledigt och om min Malin var hemma igen, då skulle allt vara perfekt! :P

Nu ska jag ännu en gång ge mig i på projekt "gå och lägga mig tidigt och och ta det lugnt", trots att jag fortfarande orkar stå på benen. Det känns inte riktigt som det ska, men så får det bli. Yes.

lovelovE// joss

Kommentarer
Postat av: maalin

JAG HATAR ATT JAG INTE HANN TRÄFFA DIG INNAN DU ÅKTE :( FUCK FUCK...SAKNAR!!! puss

2009-07-31 @ 12:20:01
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0