WHEN YOU KNOW THAT YOU JUST DON'T KNOW..

 

 

Dagen började med en favorit i repris. Malin ringde och hade slutat skolan, jag satt framför datorn i morgonrock.
Det är konstigt hur fort det går att fastna i det där.
Tillåter man sig själv så mycket som en sovmorgon är det kört.

Den här gången kom Malin hit, så jag slapp stressa. Efter många om och men och lite kaffe lyckades jag få hyfsad ordning på utseendet och vi drog vidare till vårat jobb för att dricka mera kaffe.
Sedan har hela dagen varit ett enda långt kaffemaraton. Vi har åkt runt överallt och druckit kaffe.
Kaffe, kaffe, kaffe. Jag är alldeles hög på kaffe.

 


Kommentarer
Postat av: maalin

fett nice...kaffe kaffe kaffe =)

2009-01-30 @ 08:35:14
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0