LET'S NOT CRY TONIGHT, I PROMISE YOU ONE DAY IT'S THROUGH...

Shape!

Igår var det klassfest. Supernice.
Carolin var snäll och hämtade mig.
Jag lovade att hålla henne vaken, men efter tio minuter, när jag ätit korv, kladdat ketchup i hela håret och sedan lutat mig mot rutan så den också blev kladdig, somnade jag.
Trevligt! Lyckades också få ett sms till yohana att hamna hos typ halva kontaktlistan i mobilen. Bra jobbat!

Idag har jag och Sandra varit i Kalmar och hjälpt Virro med flytten och ätit pizza.
Annars har jag mest sovit.
Funderar lite smått på att sova igen snart så jag orkar åka till skolan imorgon.
Måste bara orka tvätta bort ketchupen och reda ut diverse deadliknande grejjer i håret först.

Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0