I TRIED TO BE CHILL BUT YOUR SO HOT THAT I MELTED...

Jag har inte varit i skolan idag heller.
Trots att jag är sjuk och trots att jag varit där i stort sett varenda dag sen vi började har jag lite dåligt samvete.
Det kan inte hjälpas.

När Malin ringde vid tvåtiden och undrade om jag kunde hämta henne vid skolan hade jag nyss ätit frukost och såsade fortfarande runt i min morgonrock.
Fick på mig lite kläder och min bad hair day mössa, åkte, fikade hos Malin, tills det var dagishämtning, hälsade på Yohana som visade sina skills på guitar Hero.

Jag var inte alls bra, men har och andra sidan andra skills that kills:

  • Skriva kryptiska saker
  • Knyta upp knutar
  • Sjunga Singstar
  • Kunna alla låtar som någonsin sjungits i Idol

Inte så illa det heller. Eller nått...

Nu är det dags att sova.
Vår lärare har också blivit sjuk, så det är inte alldeles omöjligt att det blir en ledig vecka.

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0