I FOUND IT HARD, IT'S HARD TO FIND OH WELL WHATEVER, NEVER MIND...

Det började bra. Jag tog det tidiga tåget, var i skolan, fast jag var ledig, bara för att verkligen få något gjort, fixade med papper och var överlag väldigt seriös.
I samma sekund som jag kom hem med tåget började det gå utför. Såklart.
Har träffat girlsen, som jag saknat så mycket. De finaste som finns är dom.
Sandra började till och med gråta <3
Har sjungit singstar, tittat på kort och, allt det vanliga.
Imorgon gäller det. Imorgon måste jag verkligen sitta framför datorn hela dagen. Plugga, plugga , plugga.
Jag borde anställa en barnvakt åt mig själv!
Någon som behöver ett extrajobb?


Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
Och genomskinligt grå bir jag
utan dina andetag.

Sova, sova, sova så jag orkar plugga, plugga, plugga!
Fan, fan, fan.
I don't know, i don't know, I don't know!
puss puss puss



Kusinvitamin har flyttat ifrån mig - igen! :*(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0