HEY REMEMBER THAT TIME WHEN....

Här sitter jag igen.
Funderar lite på om jag ska diska, eller sortera i min garderob, som ser ut som Jerusalems förstörelse, men mer än funderingar kommer det nog inte att bli. Alla vet ju att det är tanken som räknas.

Idag har jag varit i skolan. Först haft föreläsning och sedan skrivit det sista på uppsatsen och lämnat in den. Den var pinsamt jävla dålig och som grädde på moset glömde vi spara efter att vi skrivit ut, så när den milslånga listan över kompleteringar kommer är det bara att börja om! Stort grattis till mig.

(Det är bra att vara så pessimistisk som jag är hela tiden. Man blir positivt överraskad nästan jämt :P')

När jag kom hem ägnade jag mig åt en stunds totalt tanklöst shoppande på coop. Man ska verkligen inte handla när man är hungrig, för det slutar likadant varje gång. Ett enormt lager av konstiga matsaker som man inte ens vet hur man lagar och som inte passar ihop med något av det andra man har köpt, och så bidrar det i väldigt hög grad till att göra den ständigt återkommande ekonomiska krisen i slutet av varje månad, ännu värre.

I ett anfall av schizofreni hade jag en lång och pedagogisk konversation med mig själv om att jag verkligen inte behövde någon jävla ost. Speciellt inte, eftersom jag redan hade tre andra sorters pålägg i korgen. När jag kommit till kassorna vände jag, och sprang och hämtade en ost i allafall.
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0