THEY CAUGHT THE LAST POOR MAN, FLYING AWAY IN A SHINY RED CAPE...

Kräsen, bortskämd 28-årig man söker kvinna mellan 27 och 27 1/2, blont hår, blå ögon, 165 cm lång, fasta bröst (C-kupa) som gillar långa promenader, mysiga hemmakvällar, resor till Spanien och som lystrar till namnet Els-Britt. Bör bo i Stockholm på Västerlånggatan. Bil av märket Volvo S40 årsmodell -98 är ett plus.

Försöker måla lite. Är arg för att det inte alls blir sådär överjordiskt bra som bilden i mitt huvud är :P
Jag var totalt hypnotiserad av vad jag höll på med. Tyckte väl att kaffe smakade lite konstigt men reflekterade inte mer över det. När jag nästan druckit upp det och tittar ner märker jag att det har en konstig rödaktig färg.
Jag har doppat penseln på fel ställe.

love Love/


Kommentarer
Postat av: malin o lucas

ahahahahahahahahaaaaaaa.....

2009-02-25 @ 20:03:21
URL: http://maliel.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha du är så duktig älskling :P <3

2009-02-26 @ 08:30:20
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0