I LOVE THIS RECORD BABY, BUT I CAN'T SEE STRAIGHT ANYMORE..

Shape!
Detta blir mitt första fyllebloggande:P
De flesta jag känner brukar flippa när dom har druckit lite och börjar skriva till allt och alla.
Jag brukar inte vara sån, men idag är ett undantag.
Det märker ni säkert snart.

För tillfället är jag hos Linnis och funderar på att glömma bort att gå hem och låna soffan istället. Vi får se.

Idag mår jag  bra. Har varit lite halvsjuk hela veckan, inte kunnat sova och inte kunnat äta.
Det är konstigt, för jag är aldrig sån annars.
Andra människor brukar ha problem med sånt när dom är deprimerade, men jag är inte sån.
Jag tillhör den sortens människor som äter sina känslor.

Jag tror att jag ska fortsätta imorgon istället, annars kommer jag bara skriva något som jag får ångra :D:D



There's still a little bit of your taste in my mouth
There's still a little bit of you laced with my doubt
It's still a little harder to say what's going on

There's still a little bit of your ghost, your weakness
There's still a little bit of your face, I haven't kissed
You step a little closer each day
That I can't see what's going on



puss /JosSe

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Haha du vågar alltså fylleblogga?! Grymt, kommer inte jag göra på ett tag kan jag ju säga. :D

När kommer fortsättningen då? :P

2009-02-01 @ 15:41:10
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com
Postat av: Sandra

du är bäst love! saknar dej men vi ses jue idag :)

puss

2009-02-05 @ 10:00:36
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0