FLOATERS IN MY EYES, WAKE UP IN AN HOTEL ROOM, CIGARETTES AND LIES, I AM A CHILD, IT'S TO SOON....

Igår tog det lång tid att släpa sig upp ur sägen. När jag äntligen gjort det gick jag till skolan och lyckades uträtta ett och annat nödvändigt. Jag försökte även uträtta något nödvändigt i "projekt Finlandsresa", eftersom två är för små för att åka, så jag ringde Siljaline för att tjata, men det gick väl sådär.

Människan i andra änden var helt klart allmänt förvirrad. Jag tyckte dessutom att hon var alldeles förbannat trögfattad, när jag säkert tio gånger försökte förklara att de som var för små var födda 88 och alltså skulle bli 21 nästa år. Vi pratade och missförstod varandra fram och tillbaka i säkert en kvart. Först efteråt, när jag massmejlat mina partners in crime om hur läget var och klagat över vilken otroligt korkad människa jag precis pratat med, är det någon som skriver " Ja, men man är 21 om man är född -88".

Jag ska aldrig mer klaga på någon, när jag inte är ett dugg smartare själv. Det var nog min soulmate jag pratade med där. Tror jag ska ringa henne igen och fråga om vi ska gifta oss. Världshistoriens mest förvirrade par. Sött!

Senare blev det Winnerbäck-konsert och det var helt suveränt såklart, även om vi inte riktigt gillar den nya skivan.

Mina fötter sover, det är minusgrader och jag tror att det var allt.

Love/ josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0