AND NO, I WON'T ADMIT IT, NOT EVEN TO MY FRIENDS. THEY THINK I'M DOING WELL AND I EVEN LIE TO MYSELF...

Jaha, då var man på plats framför datorn igen.

Pappa brukade alltid göra pepparkakshus förut och för nån vecka sedan råkade jag kommentera att dethär med jul utan pepparkakshus, det fungerar inte riktigt. Detta uttalande resulterade i att mamma för några dagar sedan kom hem med en byggsats och sa "Här har du ditt jävla pepparkashus, varsågod och bygg".

Först tyckte jag det var roligt och hade stora planer för mitt bygge, men nu känns det mest som ett nödvändigt ont. Eftersom jag sa som jag gjorde, får jag stå mitt kast men mitt tålamod räcker inte riktigt till och kristyr var inte alls så lättjobbat som jag hade föreställt mig. Jaja.

"Att göra listorna" för de tre kommande dagarna är klara och idag har jag faktiskt utfört alla punkterna på listan. Ja, förutom dethär med pepparkakshuset då.
Imorgon ska jag in till stan och kommer att befinna mig på mitt jobb mellan elva och fyra ungefär, så om någon är sugen på en dejt vet ni vart ni hittar mig.

love/ joss






Kommentarer
Postat av: malin

jag kommer!

2009-12-21 @ 19:37:53
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: joss

i love you m.

2009-12-21 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0