JULIET, WHEN WE MADE LOVE YOU USED TO CRY, I SAID I LOVE YOU LIKE THE STARS ABOVE, I'LL LOVE YOU TILL I DIE...

Sitter och väntar på att Sandra och Kimpan ska komma hit. Jag har tänkt att vi ska åka upp till Malin en runda och sedan hörde jag något om att vi skulle kolla på fotboll i Flygsfors. Titta en stund tills vi tröttnade, för att citera Sandra. Jag tror mig med säkerhet kunna tala för oss alla tre, när jag säger att vi var trötta på fotboll redan när vi föddes, men men, det finns ju tydligen folk som tänker annorlunda, så vi får väl vara så trevliga så vi gör ett försök i allafall.

Jag fick ett eget blogginlägg av Malin idag. Det heter "Sova kan du göra när du är död". Tjusigt!
Nu har jag sovit ganska mycket, även om jag var tvungen att gå upp ungefär varannan timme, hosta i typ en kvart och dricka massa te innan jag kunde somna igen. Höll på sådär i ungefär tolv timmar, gick upp och har vandrat runt som ett febrigt levande lik fram till nu. Det börjar ordna sig.

Det var allt, så länge.
lOOve// joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0