COME HERE LET ME TURN YOU BY, DON'T WANNA CRY AGAIN. COME ON LET ME KISS YOU NOW, DON'T KNOW IF I DARE TO FLY...

Nu har jag landat i Malmö. I natt bor vi i stuga och folk har med sig både internet och sprit, så för tillfället sitter jag med drink i soffan, kollar tv med ena ögat och bloggar med andra. Fett nice.

Jag lyckades klara av att både packa och tvätta på måndagen, så igår var ganska lugnt. Jag var uppe hos Malin på morgonen, drack kaffe och färgade håret. En aning grönt blev det, men det går säkert över.
Jag och Jocke kollade film, jag handlade lite, var på "lösa världsproblem promenad" med älsklingsmamman och sen åkte jag till Orrefors för att ha en "tredje tisdag i rad"

Först var vi och spanade in hus och sedan blev det vin :) Någon gång när klockan blivit ganska mycket gick vi på promenad, men fastnade ganska snabbt på en trottoarkant där vi satt och sjöng massa låtar som jag trodde att bara jag hade hört förut, tills det blev för kallt och så var vi nog vakna några timmar till.

Jag väntade in i det sista med att stiga upp¨på morgonen, så det blev ganska stressigt på slutet. Jag lyckades dock komma iväg, hämta upp det jag glömt hemma och vara på plats två minuter över tolv.
Klockan var väl ungefär kvart över två när vi äntligen kom iväg från Kalmar och det var ganska störande, för överst på önskelistan stod det "ligga kvar i sängen resten av dagen", Ja, eller varför inte resten av veckan?

Jaja, dethär blir skitbra! Imorgon är vi tydligen lediga och så blir det en runda till Göteborg för att jobba på Way out west också. Lite omväxling får tiden att gå lite fortare.
Nej, nu ska jag nog vara social tror jag.

Love// joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0