IF YOU NEVER SAY YOUR NAME OUT LOUD TO ANYONE THEY COULD NEVER EVER CALL YOU BY IT..

Jag är tillbaka. Det beror mest på att Amila bedriver utpressning mot mig, men i alla fall. Alla sätt är bra, utom de dåliga.
Jag har en aning ont i huvudet på grund av det enorma kaffeintaget tidigare idag. Det enda tillgängliga botemedlet är mer kaffe och jag har precis sett till att få i mig ytterligare tre koppar (läs temuggar), för att kunna härda ut den återstående tiden av dagen.

Idag fick jag, efter en lång tid av övertalningsförsök, äntligen läsa Isabellas novell. Under ett annat namn fanns även jag med i berättelsen, med salsnummret på handen, balanserandes varma muggar, med den ständigt växande tygpåsen som trogen följeslagare. Hon beskrev mitt ständiga letande efter mobilen och hur jag brukar sjunga för henne.

Hade jag befunnit mig någon annanstans än i skolan hade jag börjat gråta på riktigt. Lika mycket av den anledningen att hennes sätt att beskriva mig fick mig att känna att jag har betyder något i den stora röran, i ensamheten bland miljoner människor och i tystnaden bland alla skrik, som av den, att hennes sätt att beskriva sin egna sårbarhet var så träffande.
Tillvaron hänger i så sköra trådar, och hon satte ord på det, på ett sätt som ingen annan kan. <3

Nu ska jag inte hålla Amila vaken längre :P

love//

Kommentarer
Postat av: amila

isabella är en naturbegåvning, liksom du är. Vill också vara det! :( hehe



see you later, LOve

2009-04-09 @ 08:21:09
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vi måste ses idag. I'm going crazy whitout you!

2009-04-10 @ 08:51:12
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Bella

Å, sötaste Josse!!!!!

Å, så lycklig jag blev att läsa det du skriver om mig :) Jag var så ledsen idag, går bara omkring och gråter hela tiden.... Men nu när jag läste att mina ord kan betyda något för någon annan, då känner jag mig mindre ensam och liten!!!



Love,

Bella <3

2009-11-13 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0