I'VE SEEN PEOPLE LOSING ALL OF THEIR FAITH BEFOR THEY KNEW WHAT THEY WERE LOOKING FOR...

Det har varit soligt idag också :P. När det är sol ute är det okej att dricka vin, även om klockan bara är halv ett på eftermiddagen och det är söndag. Det var vad jag och Emelie kom fram till i söndags i allafall, så det gjorde vi och sedan slog vi våra kloka huvuden ihop och målade. Kan nog bli bra, tids nog.

Hade ett litet möte i torsdags och min uppdragsgivare gav mig en utförlig beskrivning och hela sommaren på mig att bli klar med tavlan, eftersom han förstod dethär med att inspiration är något som kommer och går. Som det ser ut just nu är det ändå smartast att göra allt som står i min makt för att stimulera det kreativa tänkandet. Det såg inte ljust ut på den ekonomiska fronten innan heller och för några dagar sedan fick jag hela min välplanerade sommar krossad i tusen bitar. Nu gäller det att söka femhundratrettiotusensjuhundraåttiosex sommarjobb samt fundera ut alternativa lösningar på problemet. Spela dragspel utanför Willys, ge mig in i den stenhårda konkurrensen i pantburksbranschen eller helt enkelt bli prostituerad. Sittuationer som denna tänjer helt klart på gränserna och nöden har, som bekant, ingen lag.

love/joSS

Kommentarer
Postat av: maalin med m

Jag har 50:- hehe...(psst säg inget till andreas)

2009-04-22 @ 08:12:30
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: josss

hahaha :D:D:D

2009-04-22 @ 10:11:36
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahahaha.. du är bäst baby!

När tänker du vakna?

Jaqg vill hälsa på deeeej!!1

För jag saknar och älskar dej mkt mkt mkt!!!

PUSSS

2009-04-22 @ 10:14:48
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0