WITH OUR COLLECTED BRAINRECOURCES SHE WOULD HAVE AN IQ OF A HUNDERD AND FIFTYFIVE...

Det är då sannerligen inte lätt att veta vad man ska bli och vad man ska göra med sitt liv. Om man ska använda sig av uteslutningsmetoden har jag iallafall konstaterat en sak. Jag ska inte bli ridlärare. Förra helgen fick Malin bita i gräset och igår var det Samanthas tur att göra en störtdykning. Det går inte under några omständigheter att skylla på hästen och inte heller på någon av mina försvarslösa elever. Min mamma har rätt, jag borde ta det lite lugnare :P

Nu ska jag återgå till vad det nu var jag höll på med? Mental kolaps, björnbärsmarmelad och inferno.

loVee/jossE



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha näen du får satsa på ett annat yrke :p hora var det jue tal om innan ;p

2009-04-27 @ 10:18:15
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: maalin

ja ett annat yrke please.... vi vill faktiskt inte dö... Hora hora hora (hejjar)

2009-04-27 @ 11:05:49
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: josss

Jo jag tror det skulle passa mig perfekt. Men efter att ha läst ditt senaste inlägg om "köpa horor", tvivlar jag på att jag kommer få några kunder :P Han hade, som sagt, en poäng, det finns ju redan gratis.. om man inte är ful då förståss... och okejj att jag är desperat.. meeeen.. jag ligger bara med snygga människor.. såå det är nog kört :D:D

2009-04-27 @ 16:28:18
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0