IT DOESN'T MATTER IF IT'S GOOD ENOUGH FOR SOMEONE ELSE...

Det var ett tag sedan. Mitt tangentbord har nämligen gått sönder. Det enda jag gjorde var att hälla en kopp te över det, ska det verkligen vara så jävla känsligt?
Imorgon ska jag i allafall köpa ett nytt, så jag slipper vara socialt missanpassad, eller så jag kan fortsätta vara socialt missanpassad kanske?

Jaja, det har väl inte hänt så mycket nytt direkt.
Idag har jag varit i skolan och drivit runt i solskenet. Bella hade annat för sig när det var dags att åka hem och sa att jag fick klara mig på egen hand i väntan på tåget. "Det är lugnt, jag hittar säkert någon Afrikan eller alkisgubbe som jag kan hänga med under tiden" svarade jag. Jag fungerar nämligen som en magnet vad det gäller engelsktalande Afrikanska studenter runt 25 och bittra alkisgubbar på 50+ i Växjö. Tio minuter av ensamhet på Växjö resecentrum är allt jag behöver innan något av alternativen kommer fram och börjar prata :P Det stämde bra idag också.

Har varit lite duktig och diskat och städat i min krigshärjade lägenhet. Det var helt enkelt inte etiskt försvarbart att skjuta upp det längre. Min lathet kunde inte väga över att riskera att eventuella besökare fick bestående visuella chockskador eller någon obotlig sjukdom.

Nej, nu ska jag gå och vara social mot "andra sidan gatan gänget"

loVee /Joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0