I KNOW YOU THINK IT'S MORE THAN JUST BAD LUCK...

Hade min första praktikdag idag.
Det var nice och jag gjorde så mycket nytta jag kunde. Hängde framför datorn, lokaliserade ny böcker, klistrade på massa märken och plastade. Fikade med rektorn och fikade lite mer. Pluggade lite och åkte hem.

Hämtade mina böcker hemma och sen körde jag till Kalmar.
Åkte till konstmuseét för att lämna tillbaka Annelies böcker som jag har haft i typ två år. Bättre sent än aldrig, kanske?
Hon var jättegullig iallafall och visade mej runt överallt, fast hon egentligen inte hade tid.
Jag har ju inte varit där sen dom flyttade. Fan va efter jag är.

Efter det åkte jag och lämnade in min mobil på tre och drev runt på stan en halvtimme så dom kunde uppdatera den.
Det funkade inte, så jag måste skicka den på lagning men dom hade ingen lånemobil just då, så det får bli någon annan gång.

Hälsade på älsklingsVirro, som lagade jätte mumsig mat och sen tittade vi på idol.
Nu sitter jag och väntar på att nyheterna ska ta slut så att man får veta vem som åkte ut.

Imorgon ska jag göra lite nytta med mitt skolarbete :P

Bye.
/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0