SCENES FROM A MEMORY...





What did you do out there?
And what did you decide?
You said you needed time
And you had time

Har tänkt skriva blogg, men orden för att beskriva existerar inte.
Lyckas inte formulera en ända fullständig tanke.
Livet fortsätter framåt i samma takt som innan, men det är som att jag inte hänger med.
Allt stannar upp. Jag tittar utan att se, jag lyssnar utan att höra.
Man existerar fortfarande, men utan att vara riktigt medveten om det.
Det känns bara tomt. Allt är bara tomt.
Nej. Jag finner inte dom rätta orden.
Dom finns inte. Det här finns inte.

R.I.P. A.A





Kommentarer
Postat av: Amila

du tog orden ur min mun. så känner jag med. :( it hurts so bad :( <3

2008-10-08 @ 12:57:14
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: maalin med två a

=( oh.... jag vet verkligen inte hur vi ska kunna ta det här beskedet?? det finns bara inte..och det finns inget bra att säga!!! orden man tänker låter på nåt sätt så mycket bättre.....och då menar jag när orden väl är där...aj!!

2008-10-09 @ 19:53:28
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0