I'LL LOOK OUT THE WINDOW AND MAKE JOKES ABOUT THE WAY THINGS ARE...



TENTA i går. Fan vet hur det gick, jag skrev och skrev och försökte minnas.
Jag pluggar verkligen seriöst, men det är någonting med minnet, som inte riktigt fungerar som det borde.

Lyset är tänt, men ingen är hemma
Hissen går inte ända upp

Jag har inte alla hästar hemma, inte alla chips i påsen, inte alla indianer i kanoten, inte alla hallon på busken, inte alla kakor i burken och inte alla pommes frites på tallriken.

Hjulet snurrar men hamstern är död, det är inte plogat ända fram och pedalerna går runt men kedjan är ändå av.

Det är inte riktigt rätt möblerat på övervåningen och jag vet inte vad jag ska göra åt saken.
Nu återstår det bara att vänta. Vänta och se.

Igår var en bad day, ur alla aspekter. FUCK!
Gå upp vid fem, efter hård helg, skriva tenta, vara blöt och frysa, åka ersättningsbuss, vara allmänt negativ, vilket smittar omgivningen och så blir det bara en ond cirkel av alltihop.

Hade en ljus stund, med kostverk i blå hårfärgsgegga kombinerad med disneysånger hemma hos Linnis, i övrigt var allt bara svart.

Idag var en bättre dag, trots att tåget hade allvarliga problem. Slutade skolan kvart i tolv och hade fast nybromark under fötterna igen vid halv fem. Det går inte fort när det går sakta, om man säger så.
Har varit på julbord i Kalmar med jobbet och nu sitter jag och Sandra-darling framför varsin dator och fuckar upp allt vad normal dygnsrytm och social kompetens heter.

Yeah.
pusspuss































Kommentarer
Postat av: Amila

tänk positivt my love, det kan alltid bli värre ;) hihihi.

2008-11-12 @ 03:05:44
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: josss

hahaha.

2008-11-12 @ 12:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0