I KNOW YOU'RE GOING TO LOOK AT ME THAT WAY...


Idag var jag osynlig, eller hade sovmorgon :P
Isabella tycker att osynlig med tentatantens gula stövlar skulle vara det ultimata. Det är nog så.
Har varit på biblioteket och sen fikat med Amilalalove och Joakim.
Jobbade i ishallen, träffade Sandra-babe, pratade och var cptrött, vaknade till, drack lite drinkar med kusin vitamin och nu sitter jag här och funderar över om jag kanske skulle gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen.

Ida och jag disskuterade den berömada varulvsfilmen som hennes elaka storebror visade för oss när vi var små, som kom att påverka hela våra liv typ :P
Ida tyckte att jag skulle skriva det till csn (som vill ha ett brev med förklaring varför jag inte klarde tentan förra terminen, om jag ska få penger).Kanske skulle dom förstå mi8g då?Jag var schitzofren förut, men vi mår bra nu. Jag vet inte.

Pengar. Fan att det ska vara så viktigt.
Ja ja. Pappa kom och lämnade en enorm mängd köttfärssås, som älsklingsmamman hade gjort så svälter iallafall inte ihjäl.

Good night everybody!

Kommentarer
Postat av: Jessica Fransén

Hoss Joss! Jag hittade till in blogg :)

2008-11-13 @ 21:34:24
URL: http://anewworld.blogg.se/
Postat av: josss

nice :)

2008-11-15 @ 20:56:30
Postat av: josss

nice :)

2008-11-15 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0