NOW I'M FREE, FREE FALLIN'...

Trött, tröttare, Josse.

Helgen var nice, fast jag befann mig någonstans i gränslandet till mental kolaps.
Jobbade, åt massa mat hos mamman och satt sedan uppe och pratade med Samantha tills klockan var typ fyra.
Fick chockartat uppvaknande pga världens värsta väckarklocka, men allt är relativt, och något annat hade antagligen inte lyckats tränga igenom sömndimman. Jobbade till fyra och åkte sedan till Nybro kyrka för att supporta min mamma som skulle ha konsert med sin kör.

Var så borta att jag somande, trots en ljudvolym som inte var av denna värld. Efter Qp och co och extra cheesburgare på Mcd piggnade jag till en stund och orkade göra allt som jag skulle.

Idag kom det väntade sammnbrottet. Vinglade runt, skrämde Amila med mitt osammanhängande svammel och neurotiska beteende. Spydde, halvdäckade, hela världen snurrade. Minns knappt.
På något sätt tog jag mig hem iaf, för här sitter jag. Har precis ätit mat, varvat ner lite och börjat återvända :P

Ska tvätta lite, så jag slipper gå naken och sen sova.
Om man ska se det från den ljusa sidan, så kommer jag iaf att uppskatta den kommande ledigheten ännu mer efter att ha upplevt en vecka som den som börjar idag :P Yeah, Im' free fallin''.
Imon blir'e morgonfika med Malin och så kommer Sandran hem! <3



Hey baby, there ain't no easy way out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0